Wydział Nauk Ekonomicznych SGGW w Warszawie

Wyniki wyszukiwania

" artykuły żywnościowe"
6 wyników
[1-20]

1. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2018
Nowacki R. Percepcja reklamy artykułów żywnościowych i jej znaczenie w procesach decyzyjnych konsumentów pdf
2. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2018
Kuszneruk M., Siedlecka A. Zrównoważona konsumpcja a marnotrawstwo żywności w opinii kierowników gospodarstw domowych pdf
3. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2017
Świetlik K. Preferencje konsumentów na rynku żywności w Polsce w warunkach deflacji w latach 2014–2015 pdf
4. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2017
Fandrejewska A., Nowacki R. Uwarunkowania kulturowe reklamy jako narzędzia komunikacji marketingowej przedsiębiorstw zagranicznych na polskim rynku artykułów żywnościowych pdf
5. Turystyka i Rozwój Regionalny, 2014
Trajer M., Trajer M. Kampanie promocyjne i informacyjne na rynku mięsa współfinansowane w ramach wspólnej polityki rolnej pdf
6. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2008
Borysowna-Parfionowa L. Perspektywy handlu zagranicznego artykułami spożywczymi Polski i regionu Jarosławskiego w warunkach oczekiwanego przystąpienia Rosji do WTO pdf